Lexington

publicerat i
I mitt förra inlägg kunde ni läsa om mina föräldrars födelsedagspresent från Ladurée. I tisdags och onsdags bodde jag och pojkvännen i hans mammas och hennes sambos lägenhet på Östermalm. De var bortresta så vi gjorde sambons son sällskap. På tisdagen köpte Robert en tidig påskpresent till mig. Vi var inne på Lexington i Sturegallerian och då köpte han spontant deras sista parfym på lagret till mig och även en till honom. Ni vet deras populära flaskor där den rosa är för kvinnor och den blå för män. Så nu kommer vi matcha varandra! 




Den kommande veckan ska jag och pojkvännen eventuellt ha hela den lägenheten för oss själva. Skönt! Men snart flyttar min kille in i hans nyss köpta lägenhet som är superfräscht och nyrenoverad. Ser fram emot när jag väl flyttar in hos honom. Det är väl på tiden att vi gör det efter snart 5,5 år tillsammans! 

Glad påsk på er alla läsare!






Kommentera inlägget här :